کمیته درمان سکته قلبی در بیمارستان کوثر سمنان تشکیل شد

برگزاری جلسه کمیته درمان سکته قلبی

کمیته درمان سکته قلبی در بیمارستان کوثر سمنان تشکیل شد

 کمیته درمان سکته قلبی بیمارستان کوثر سمنان

بیماران اورژانس سکته قلبی در اولویت درمان قرار می گیرند

بنا بر گزارش دبیر کمیته درمان سکته قلبی بیمارستان کوثر، در جلسه کمیته که در تاریخ ششم دی ماه 94 برگزارگردید، در ابتدا خلاصه ای از پیگیری اجرای مصوبات قبلی کمیته به اطلاع اعضای کمیته رسانده شد و در ادامه عنوان شد که برنامه آنکالی پزشکان اینترونشن قلب 24 ساعته و در 7 روز هفته در بیمارستان برگزار شده و در حال حاضر مشکلی از نظر آنکالی قلب و ویزیت بیماران اورژانس قلبی وجود ندارد. خانم طاهری دبیر کمیته ادامه دادند: در این جلسه خانم دکتر اسکندریان مشکلی را که راجع به پذیرش بیماران سایر مراکز وجود دارد مطرح کردند که پس از مشورت قرار شد مکاتبه ای با معاونت درمان صورت گیرد مبنی بر این که به کلیه پرسنل مرکز فوریت های پزشکی و بیمارستان های تابعه دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در مورد کد 247 بیماران با سکته قلبی آموزش و اطلاع رسانی کافی صورت گیرد تا در کوتاه ترین زمان ممکن کلیه اقدامات تشخیصی و درمانی لازم برای بیماران اورژانس سکته قلبی انجام گیرد. لازم به ذکر است که کد 247 مربوط به بیماران اورژانس سکته قلبی بوده و به معنی آماده باش و اقدام سریع در خصوص نجات جان اینگونه بیماران و کاهش عوارض احتمالی می باشد. یادآور می گردد در این جلسه خانم دکتر اسکندریان – آقای دکتر دارابیان - آقای دکتر مونسان - آقای دکتر فریور - خانم ذوالفقاری– خانم لقایی- آقای دکتر شمالی – خانم فاطمه طاهری – آقای تقربیان – آقای عبیری - خانم خادم حسینی - خانم قاسم زاده و آقای مومن آبادی حضور داشتند.
  • کد خبر : 5645
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

kosar_hos_159_mi_komiteh.jpg