کمیته عفاف و حجاب

کمیته عفاف و حجاب برگزار شد.

دومین جلسه ماهیانه کمیته عفاف و حجاب با حضور اعضاء در مركز آموزشي پژوهشي درماني کوثر برگزار شد. در این جلسه ضمن تاکید بر نصب اتیکت همه پرسنل و دانشجویان مقرر شد که مسئولین بخش ها بر نحوه پوشش پرسنل و دانشجویان نظارت نمايند. نصب پلاکارد و بنرهایی متناسب با فضای مركز آموزشي پژوهشي درماني کوثر، یکسان سازی پوشش فرم و استاندارد سازی آن از ديگر موارد مطرح شده در اين جلسه بود.
  • کد خبر : 2760
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی