کمیته عفاف و حجاب
کمیته عفاف و حجاب برگزار شد.
دومین جلسه ماهیانه کمیته عفاف و حجاب با حضور اعضاء در مركز آموزشي پژوهشي درماني کوثر برگزار شد.
در این جلسه ضمن تاکید بر نصب اتیکت همه پرسنل و دانشجویان مقرر شد که مسئولین بخش ها بر نحوه پوشش پرسنل و دانشجویان نظارت نمايند.
نصب پلاکارد و بنرهایی متناسب با فضای مركز آموزشي پژوهشي درماني کوثر، یکسان سازی پوشش فرم و استاندارد سازی آن از ديگر موارد مطرح شده در اين جلسه بود.
لینک کوتاه خبر :