برگزاری کمیته طب و انتقال خون در بیمارستان کوثر سمنان
برگزاری کمیته طب و انتقال خون در مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر
بررسی نحوه تهیه، استفاده و نگهداري خون در بخش های مختلف بیمارستان کوثر در جلسه کمیته طب و انتقال خون
روابط عمومی مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر سمنان؛
کمیته طب و انتقال خون در مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر با حضور دکتر فریور (مدیر مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثرٍ)، دکتر قهرمانفرد (فوق تخصص خون و انکولوژی مرکز) و سایر اعضای کمیته برگزار گردید.
در این جلسه درخصوص خون های برگشتی و نحوه تهیه، استفاده و نگهداري خون در بخش های مختلف بیمارستان، خصوصا اتاق عمل تبادل نظر شد.
در ادامه اين جلسه مقرر شد طبق قرارداد منعقده با بانک خون، صحت و لزوم خون های درخواستی مورد بررسی قرار گرفته و جهت نگهداري خون در اتاق عمل یخچال مناسبی به اين منظور تهيه گردد.
لینک کوتاه خبر :