روابط عمومی مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر سمنان:
سپاسگزاری رئیس دانشگاه، از زحمات رئیس سابق مركز آموزشي، پژوهشي و درماني كوثر
.
تقدیر و تشکر دکتر شادنوش رئیس دانشگاه، از زحمات و مساعی بی شائبه دکتر عبدالله پور عضو محترم هیئت علمی دانشگاه در دوران تصدي «رياست مركز آموزشي، پژوهشي و درماني كوثر »
جناب آقای دکتر عبدالله پور
عضو محترم هیئت علمی دانشگاه
سلام عليكم؛
اينك كه ادامه خدمت را به همسنگر ديگري در عرصههاي تلاش و ايثار واگذار مينماييد، لازم ميدانم از تمامي زحمات و مساعي بيشائبه جنابعالي در دوران تصدي «رياست مركز آموزشي، پژوهشي و درماني كوثر »، تشكر و قدرداني نمايم.
رجاء واثق دارم كه دانشگاه همچون گذشته از تجارب ارزنده و تلاش مجدانه شما بهرهمند خواهد شد.
توفيق جنابعالي را در همه شئون زندگي از خداوند متعال مسئلت مينمايم.
دکتر مهدی شادنوش
رئیس دانشگاه

لینک کوتاه خبر :