سپاسگزاری رئیس دانشگاه، از زحمات رئیس سابق مركز آموزشي، پژوهشي و درماني كوثر

روابط عمومی مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر سمنان:

سپاسگزاری رئیس دانشگاه، از زحمات رئیس سابق مركز آموزشي، پژوهشي و درماني كوثر

  سپاسگزاری رئیس دانشگاه، از زحمات رئیس سابق مركز آموزشي، پژوهشي و درماني كوثر

.

تقدیر و تشکر دکتر شادنوش رئیس دانشگاه، از زحمات و مساعی بی شائبه دکتر عبدالله پور عضو محترم هیئت علمی دانشگاه در دوران تصدي «رياست مركز آموزشي، پژوهشي و درماني كوثر »

 جناب آقای دکتر عبدالله پور

عضو محترم هیئت علمی دانشگاه

      سلام‌ عليكم؛

            اينك كه ادامه خدمت را به هم‌سنگر ديگري در عرصه‌هاي تلاش و ايثار واگذار مي‌نماييد، لازم مي‌دانم از تمامي زحمات و مساعي بي‌شائبه جناب‌عالي در دوران تصدي «رياست مركز آموزشي، پژوهشي و درماني كوثر »، تشكر و قدرداني نمايم.

رجاء واثق دارم كه دانشگاه همچون گذشته از تجارب ارزنده و تلاش مجدانه شما بهره‌مند خواهد شد.

توفيق جناب‌عالي را در همه شئون زندگي از خداوند متعال مسئلت مي‌نمايم.

 

دکتر مهدی شادنوش

رئیس دانشگاه

 

  • کد خبر : 13614
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی