برگزاری جلسه کمیته اخلاق پزشکی در مرکز آموزشی، پزوهشی و درمانی کوثر سمنان
بررسی شکایت های وارده در کمیته اخلاق پزشکی بیمارستان کوثر
تمام شکایت های وارده به دفتر رسیدگی به شکایات بررسی و پیگیری شده و نتیجه به اطلاع شاکیان رسیده است
کمیته اخلاق پزشکی بیمارستان کوثر سمنان در تاریخ بیستم اسفند ماه 94 با حضور ریاست محترم بیمارستان و اعضای کمیته با موضوع صیانت از حقوق گیرندگان خدمت برگزار شد.
بنا بر گزارش دکتر علی اکبر همتی دبیر کمیته اخلاق پزشکی، در این جلسه 32 مورد شکایت حضوری و کتبی بیماران و مراجعین و روند رسیدگی به این شکایات و مرتفع ساختن نواقص در طی یک ماه گذشته مورد بررسی و نقد قرار گرفت. همچنین خانم ذوالفقاری مشاور درمان و مسئول واحد رسیدگی به شکایات اعلام کردند که تمام این شکایات پیگیری و به نتیجه رسیده و به اطلاع شاکیان رسیده است.
بر این اساس مقرر شد در بخش ها و فرآیندهائی که منجر به شکایت گیرندگان خدمت می شود بررسی و اقدامات لازم بعمل آید.
دبیر کمیته اخلاق پزشکی ادامه داد: بدنبال مصوبه اخیر کمیته جلسه هم اندیشی با مدیران و مربیان آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.
دکتر همتی اضافه کرد: در ادامه این جلسه در خصوص برنامه ریزی برای حضور تیم های پزشکی و درمانی در مناطق محروم استان در سال آینده و بررسی امکان فعال تر کردن کلینیک مرکز در شیفت عصر بحث و تبادل نظر شد.
در پایان دکتر عبدا...پور از تلاش و پیگیری دبیر و اعضای کمیته اخلاق پزشکی در برگزاری منظم جلسات کمیته و پیگیری اجرای مصوبات در طول سال 94 تقدیر و تشکر کردند.
لینک کوتاه خبر :