تقدیر از پرستاران نمونه بیمارستان کوثر سمنان
طی مراسمی از پرستاران نمونه بیمارستان کوثر سمنان تقدیر شد
با برگزاری مراسمی از تلاش پرستاران نمونه و زحمتکش بیمارستان کوثر سمنان تقدیر شد
به همت جمعی از پرستاران با برگزاری مراسم یادبود از تلاش پرستاران تلاشگر و نمونه بیمارستان کوثر سمنان قدردانی شد.
لقائی مدیر خدمات پرستاری مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر سمنان با اعلام این خبر توضیح داد که بدنبال انتخاب تعدادی از پرستاران این مرکز به عنوان پرستار نمونه کشوری و استانی به همت دفتر پرستاری بیمارستان کوثر و مشارکت جمعی از پرستاران با برگزاری مراسم جشن دوستانه از تلاش خالصانه این عزیزان تقدیر و تشکر شد.
مترون بیمارستان کوثر سمنان اضافه کرد در این مراسم که در رستوران دارچین سمنان برگزار گردید حدود یکصد نفر از پرستاران بیمارستان شرکت کرده و پذیرائی شدند.
همچنین در این مراسم قاسم زاده سرپرستار بخش اورژانس بیمارستان کوثر با تقدیم هدایائی بطور جداگانه از زحمات پرسنل پرستاری بخش اورژانس تقدیر و تشکر کرد.
یادآور می گردد آقای مهرداد زحمتکش و خانم زهره دوست محمدی به عنوان پرستار نمونه کشوری از این مرکز معرفی شده و در مراسمی که روز شنبه 24 بهمن ماه 94 در تهران برگزار گردید لوح تقدیر خود را از وزیر بهداشت، درمان و آموزش کشوری دریافت کردند.
همچنین خانمها و آقایان مهرداد زحمتکش، زهره دوست محمدی، خدیجه لقائی، فریبا قاسم زاده و فرحناز حقیقت عهده دار میزبانی این مراسم بودند.
جهت مشاهده تصاویر این مراسم لطفا به بخش گالری عکس سایت مراجعه فرمائید.
لینک کوتاه خبر :