طی مراسمی از پرستاران نمونه بیمارستان کوثر سمنان تقدیر شد

تقدیر از پرستاران نمونه بیمارستان کوثر سمنان

طی مراسمی از پرستاران نمونه بیمارستان کوثر سمنان تقدیر شد

 طی مراسمی از پرستاران نمونه بیمارستان کوثر سمنان تقدیر شد

با برگزاری مراسمی از تلاش پرستاران نمونه و زحمتکش بیمارستان کوثر سمنان تقدیر شد

به همت جمعی از پرستاران با برگزاری مراسم یادبود از تلاش پرستاران تلاشگر و نمونه بیمارستان کوثر سمنان قدردانی شد. لقائی مدیر خدمات پرستاری مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر سمنان با اعلام این خبر توضیح داد که بدنبال انتخاب تعدادی از پرستاران این مرکز به عنوان پرستار نمونه کشوری و استانی به همت دفتر پرستاری بیمارستان کوثر و مشارکت جمعی از پرستاران با برگزاری مراسم جشن دوستانه از تلاش خالصانه این عزیزان تقدیر و تشکر شد. مترون بیمارستان کوثر سمنان اضافه کرد در این مراسم که در رستوران دارچین سمنان برگزار گردید حدود یکصد نفر از پرستاران بیمارستان شرکت کرده و پذیرائی شدند. همچنین در این مراسم قاسم زاده سرپرستار بخش اورژانس بیمارستان کوثر با تقدیم هدایائی بطور جداگانه از زحمات پرسنل پرستاری بخش اورژانس تقدیر و تشکر کرد. یادآور می گردد آقای مهرداد زحمتکش و خانم زهره دوست محمدی به عنوان پرستار نمونه کشوری از این مرکز معرفی شده و در مراسمی که روز شنبه 24 بهمن ماه 94 در تهران برگزار گردید لوح تقدیر خود را از وزیر بهداشت، درمان و آموزش کشوری دریافت کردند. همچنین خانمها و آقایان مهرداد زحمتکش، زهره دوست محمدی، خدیجه لقائی، فریبا قاسم زاده و فرحناز حقیقت عهده دار میزبانی این مراسم بودند. جهت مشاهده تصاویر این مراسم لطفا به بخش گالری عکس سایت مراجعه فرمائید.
  • کد خبر : 6337
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی