روابط عمومی مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر سمنان:
جلسه هماهنگی تغذیه دانشجویان در مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر سمنان
جلسه هماهنگی تغذیه دانشجویان در مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر سمنان
در آستانه شروع ترم تحصیلی جدید و به منظور بررسی موضوع تغذیه دانشجویان مستقر در مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر سمنان و انجام هماهنگی های لازم، جلسه ای با حضور دکتر حاجی حسنی معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه و مدیران این معاونت و نیز دکتر عبداله پور رییس بیمارستان و مدیران مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر در دفتر ریاست این مرکز برگزار شد.
در این جلسه دکتر عبدالله پور ضمن توضیح روند ارائه غذا به دانشجویان به خدمات و همکاری های ارائه شده توسط بیمارستان در این خصوص اشاره نمود. و در ادامه حاضرین در جلسه به ارائه پیشنهاد و نظر پرداختند و در نهایت تصمیمات لازم جهت ادامه همکاری مطلوب بین معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه و مرکز کوثر اتخاذ گردید.
لینک کوتاه خبر :