جلسه هماهنگی تغذیه دانشجویان در مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر سمنان

روابط عمومی مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر سمنان:

جلسه هماهنگی تغذیه دانشجویان در مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر سمنان

 جلسه هماهنگی تغذیه دانشجویان در مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر سمنان

جلسه هماهنگی تغذیه دانشجویان در مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر سمنان

 

 

در آستانه شروع ترم تحصیلی جدید و به منظور بررسی موضوع تغذیه دانشجویان مستقر در مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر سمنان و انجام هماهنگی های لازم، جلسه ای با حضور دکتر حاجی حسنی معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه و مدیران این معاونت  و نیز دکتر عبداله پور رییس بیمارستان و مدیران مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر در دفتر ریاست این مرکز برگزار شد.

در این جلسه دکتر عبدالله پور ضمن توضیح روند ارائه غذا به دانشجویان به خدمات و همکاری های ارائه شده توسط بیمارستان در این خصوص اشاره نمود. و در ادامه حاضرین در جلسه به ارائه پیشنهاد و نظر پرداختند و در نهایت تصمیمات لازم جهت ادامه همکاری مطلوب بین معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه و مرکز کوثر اتخاذ گردید.

 

  • کد خبر : 9134
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی