جلسه برنامه ریزی نوروز در مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر
جلسه برنامه ریزی نوروز در مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر
در جلسه ای که با حضور رییس بیمارستان و شرکت کلیه مسئولین بخشها و واحدها برگزار گردید، ابتدا دکتر عبداله پور تشکر از مسئولین به جهت زحمات بی دریغ پرسنل و آرزوی توفیق روزافزون ایشان در پیشبرد برنامه های بیمارستان از کلیه حاضرین در جلسه خواست تا تمامی مسائل ، مشکلات و پیشنهادات خود را در خصوص خدمت رسانی بهتر در تعطیلات نوروز عنوان نمایند . در ادامه کلیه حضار در جلسه به بیان مسائل و مشکلات پرداخته و ریاست بیمارستان ضمن اشاره بر اجرای فرآیندهای حاکمیت بالینی و طرح تحول نظام سلامت بر لزوم ساماندهی و برنامه ریزی بخشها خصوصاً اورژانس ، همچنین رضایتمندی بیماران و میهمانان نوروزی مراجعه کننده به بیمارستان و هماهنگی کلیه بخشها و قسمت ها با هم در جهت سرویس دهی مطلوب به ارباب رجوع تاکید نمود.
لینک کوتاه خبر :