جلسه برنامه ریزی نوروز در مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر

جلسه برنامه ریزی نوروز در مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر

جلسه برنامه ریزی نوروز در مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر

در جلسه ای که با حضور رییس بیمارستان و شرکت کلیه مسئولین بخشها و واحدها برگزار گردید، ابتدا دکتر عبداله پور تشکر از مسئولین به جهت زحمات بی دریغ پرسنل و آرزوی توفیق روزافزون ایشان در پیشبرد برنامه های بیمارستان از کلیه حاضرین در جلسه خواست تا تمامی مسائل ، مشکلات و پیشنهادات خود را در خصوص خدمت رسانی بهتر در تعطیلات نوروز عنوان نمایند . در ادامه کلیه حضار در جلسه به بیان مسائل و مشکلات پرداخته و ریاست بیمارستان ضمن اشاره بر اجرای فرآیندهای حاکمیت بالینی و طرح تحول نظام سلامت بر لزوم ساماندهی و برنامه ریزی بخشها خصوصاً اورژانس ، همچنین رضایتمندی بیماران و میهمانان نوروزی مراجعه کننده به بیمارستان و هماهنگی کلیه بخشها و قسمت ها با هم در جهت سرویس دهی مطلوب به ارباب رجوع تاکید نمود.
  • کد خبر : 2763
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی