استفاده هشت هزار نفر از خدمات بخش رادیولوژی مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر

استفاده هشت هزار نفر از خدمات بخش رادیولوژی بیمارستان کوثر سمنان در یک ماه

استفاده هشت هزار نفر از خدمات بخش رادیولوژی مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر

 گزارش عملکرد دی ماه بخش رادیولوژی مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر

گزارش عملکرد دی ماه بخش رادیولوژی مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر

روابط عمومی مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر سمنان؛ عملکرد دی ماه بخش رادیولوژی مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر دکتر عبدالله پور رییس مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر از مراجعه بیش از 8000 نفر به بخش رادیولوژی مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر در طی دی ماه گذشته خبر داد. وی در ادامه گفت: بخش رادیولوژی بیمارستان کوثر با خدماتی از قبیل رادیولوژی، سی تی اسکن، سونوگرافی و سنجش تراکم استخوان در خدمت هشهریان گرامی می باشد. لازم بذکر است در دی ماه سال جاری، تعداد 3637 نفر جهت عکس رادیولوژی، 2951 نفر جهت سی تی اسکن، 374 نفر جهت سونوگرافی و 91 نفر جهت سنجش تراکم استخوان به بخش رادیولوژی مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر مراجعه نموده و از خدمات این بخش استفاده کردند.
  • کد خبر : 6511
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی