برگزاری دوره آموزشی انسولین های قلمی و دیابت

برگزاری دوره آموزشی انسولین های قلمی و دیابت

برگزاری دوره آموزشی انسولین های قلمی و دیابت

دوره آموزشی انسولین های قلمی و دیابت در بیمارستان کوثر سمنان برگزار شد

دوره آموزشی آشنایی با روش استفاده از انسولین های قلمی و دیابت جهت پرسنل پرستار، بهیار، اتاق عمل و هوشبری در محل تالار دانش مركز آموزشي درماني پژوهشي كوثر سمنان برگزار شد. به گزارش واحد آموزش کارکنان بیمارستان کوثر در این جلسه آموزشی که روز سه شنبه ساعت چهاردهم مهر ماه برگزار شد، سخنران جلسه آقای داوود محبی در خصوص روش تزریق انسولین، تعیین دوز انسولین با توجه به تحرک و وزن، بی عارضه بودن انسولین و روشهای صحیح مراقبت از انسولین و شیوه استفاده از انسولین های قلمی مطالبي را ارايه دادند و شرکت کنندگان بصورت عملی با روش استفاده از قلم های انسولین آشنا شدند.
  • کد خبر : 4702
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی