برگزاری مسابقات تنیس روی میز کارکنان بیمارستان کوثر سمنان

برگزاری مسابقات تنیس روی میز کارکنان بیمارستان کوثر سمنان

برگزاری مسابقات تنیس روی میز کارکنان بیمارستان کوثر سمنان

به مناسبت بزرگداشت دهه مبارک فجر یک دوره مسابقات تنیس روی میز بین کارکنان مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر سمنان برگزار شد.

بنا بر گزارش روابط عمومی بیمارستان کوثر سمنان؛ به مناسبت بزرگداشت دهه مبارک فجر در تاریخ 18 و 19 بهمن ماه 1394 یک دوره مسابقات تنیس روی میز بین کارکنان مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر سمنان در دو گروه برادران و خواهران برگزار شد. هدف از برگزاری این مسابقات حفظ روحیه شادابی و تحرک بدنی و توجه به نقش آن در سلامت جسم و روح کارکنان بود. در نهایت پرسنل زیر حائز رتبه اول تا سوم شدند: گروه آقایان: نفر اول:آقای فروزان منش نفردوم:آقای مهدویان نفر سوم:آقای قنبری گروه خانم ها: نفر اول: خانم رفیعی نفر دوم: خانم حاج محمدی نفر سوم: خانم علیپور گفنتی است پس از پایان مسابقات به نفرات اول تا سوم هدایایی به رسم یادبود اهدا شد. علاقمندان جهت مشاهده تصاویر برگزاری این مسابقات می توانند به بخش گالری عکس سایت مراجعه نمایند.
  • کد خبر : 6171
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی