روابط عمومی مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر سمنان:
تقدیر و تشکر خانواده بیمار محمد معتمد از پزشکان و کارکنان مرکز آموزشی پژوهشی کوثر سمنان
خانواده بیمار محمد معتمد از پزشکان و کارکنان مرکز آموزشی پژوهشی کوثر تقدیر و تشکر کردند
خانواده بیمار محمد معتمد طی نامه ای به دکتر عبدالله پور رئیس مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر، از پزشکان و پرسنل این مرکز تقدیر و تشکر كردند.
گفتنی است: محمد معتمد که در بخش داخلی مردان مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر بستری بود، پس از ترخیص، طی نامه ای به دکتر عبداله پور رئیس مرکز، از زحمات کلیه پزشکان، پرستاران و کارکنان این مرکز مخصوصا شاغلین در بخش داخلی مردان تقدیر و تشکر نمود.
در بخشی از این نامه آمده است: من از زحمات بی دریغ پرستاران این بخش که با اخلاق خوب خود ما را شرمنده نمودند بسیار سپاسگزارم.
لینک کوتاه خبر :