برگزاري جلسه بررسی رضایتمندی کارکنان مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر
جلسه بررسی رضایتمندی کارکنان مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر برگزار شد
در جلسه مدیران بیمارستان کوثر سمنان میزان رضایتمندی کارکنان بیمارستان از وضعیت موجود بررسی گردید
روابط عمومی مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر سمنان:
جلسه بررسی رضایتمندی کارکنان مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی کوثر با حضور دکتر فریور مدیر مركز، ذوالفقاری مشاور درمان، لقایی مدیر امور پرستاری و مومن آبادی مسئول کنترل کیفیت امروز در دفتر مدیریت بیمارستان برگزار شد و در خصوص درصد رضایتمندی پرسنل، مشکلات موجود، عوامل موثر و روش افزايش اين رضايتمندي بحث و تبادل نظر شد.
در پايان هريك از اعضاء پیشنهادات خود را مطرح و راهكارها و تصمیمات لازم گرفته شد.

لینک کوتاه خبر :