نشست هم انديشي مدير پرستاري دانشگاه و مسئولان بخشهاي درماني مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر

روابط عمومی مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر سمنان:

نشست هم انديشي مدير پرستاري دانشگاه و مسئولان بخشهاي درماني مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر

 حضور آقای یحیائی مدیر پرستاری دانشگاه در  مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر سمنان

حضور آقای یحیائی مدیر پرستاری دانشگاه در مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر سمنان

   
    جلسه هم انديشي مسئولان بخش هاي درماني مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر سمنان با مدير پرستاري دانشگاه در محل دفتر مديريت پرستاري مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر برگزار شد.
یحیایی مدیر اداره پرستاري دانشگاه در سخناني به بيان اهداف و برنامه ها پرداخت و رعايت سلسه مراتب اداري، داشتن تعامل و رعايت موازين قانوني را به عنوان اصول مهم كاري دانسته و ارتقاء جايگاه پرستاري و افزايش رضايت مندي كاركنان و گيرندگان خدمت را از مهمترين اهداف عنوان كرد.
يحيايي خاطر نشان كرد: افزايش دانسته هاي علمي و بكارگيري آن در جهت خدمت به مردم و ارتقاء مهارتهاي ارتباطي نقش تاثيرگذاري را در افزايش رضايت مندي ميتواند ايفا نمايد.
وی افزود:  با همكاري اعضاء هيات علمي و برنامه ريزي لازم خدمات خوبي در عرصه پرستاري به مردم ارائه مي‌گردد.
مدیر پرستاری دانشگاه از مسئولان بخشهاي درماني درخواست كرد نسبت به انعكاس فعاليتهاي انجام شده كوشا بوده و موارد مراقبتهاي خاص براي بيماران بدحال را گزارش نمايند تا بازتاب خبري لازم انجام پذيرد.
وی ابراز اميدواري كرد با انجام فرايندهاي پژوهشي استانداردهاي مراقبتي ارائه شده پايش گرديده و از آن در جهت بهبود عملكرد و همچنين پاسخگويي به انتظارات بهره گيري لازم انجام شود.
يحيايي گفت: با انسجام دهي هر چه بيشتر به شوراي پرستاري مسائل حقوقي و انتظارات پرستاران نيز پيگيري خواهد شد تا با انگيزه بيشتري بتوانند خدمت نمايند.
در ادامه جلسه لقائي مترون مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر نيز به بيان برخي از انتظارات و چالشهاي موجود اشاره كرد و آمادگي مجموعه پرستاري مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر را جهت پيشبرد اهداف اعلام  و سرپرستاران بخشها نيز نقطه نظرات خود را همراه با برخي مشكلات بيان نمودند.
  • کد خبر : 9051
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی