روابط عمومی مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر سمنان:
پایان ارزیابی اعتباربخشی درمانی مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر سمنان
.
ارزیابی اعتبار بخشی درمانی مركز آموزشي پژوهشي درماني كوثر سمنان پس از سه روز فشرده کاری به پایان رسید.
در این ارزیابی که از تاریخ 26 تا 28 فروردین ماه انجام شد ارزیابان ارشد اعتباربخشی از استان مازندران و گلستان، اجرای استانداردها و سنجه های اعتباربخشی درمانی در مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر را را ارزيابي كرده و کلیه فرآیندها، بخش ها و واحدهای مرکز را مورد ارزیابی قرار دادند.
لازم بذکر است: مركز آموزشي پژوهشي درماني كوثر با استقرار استانداردهای اعتبار بخشی، موفق به ارائه خدمات به موقع با کیفیت و ایمن به بیماران شده و رضایتمندی بیماران، مراجعه کنندگان و کارکنان را ارتقاء داده است.
لینک کوتاه خبر :