پیاده روی کارکنان مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر به مناسبت هفته حجاب و عفاف

روابط عمومی مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر سمنان:

پیاده روی کارکنان مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر به مناسبت هفته حجاب و عفاف

  پیاده روی کارکنان مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر به مناسبت هفته حجاب و عفاف

کارکنان و بسیجیان مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر به مناسبت هفته حجاب و عفاف پیاده روی کردند

 

به مناسبت هفته حجاب و عفاف کارکنان و پرسنل بسیجی مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر به پیاده روی پرداختند.

دکتر فریور مدیر مرکز در این خصوص گفت: با توجه به اهمیت ورزش در افزایش سلامت و شادابی همکاران، این برنامه برگزار شده است.

لازم بذکر است در این برنامه که روز پنجشنبه 24 تیر ماه در ساعت 7 صبح و در محوطه بیمارستان برگزار گردید، جمعی از پرسنل درمانی و اداری مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر در این مراسم حضور داشتند.

  • کد خبر : 8448
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی