روابط عمومی مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر سمنان:
پیاده روی کارکنان مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر به مناسبت هفته حجاب و عفاف
کارکنان و بسیجیان مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر به مناسبت هفته حجاب و عفاف پیاده روی کردند
به مناسبت هفته حجاب و عفاف کارکنان و پرسنل بسیجی مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر به پیاده روی پرداختند.
دکتر فریور مدیر مرکز در این خصوص گفت: با توجه به اهمیت ورزش در افزایش سلامت و شادابی همکاران، این برنامه برگزار شده است.
لازم بذکر است در این برنامه که روز پنجشنبه 24 تیر ماه در ساعت 7 صبح و در محوطه بیمارستان برگزار گردید، جمعی از پرسنل درمانی و اداری مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر در این مراسم حضور داشتند.
لینک کوتاه خبر :