آئین جشن روپوش سفید
آئین جشن روپوش سفید
مراسم جشن روپوش سفید دانشجویان دوره ٣٢ دانشکده پزشکی، دانشگاه علوم پزشكي استان سمنان در بیمارستان کوثر برگزار شد
آئین جشن روپوش سفید و آغاز دوره بالینی (کارآموزی در بیمارستان) جهت دانشجويان دوره 32 دانشکده پزشکی در تاریخ حضور 94/7/18 با حضور آقای دكتر دانايي معاون آموزشي دانشگاه، آقای دكتر مير محمد خاني رئيس دانشكده پزشكي و جمعي از پزشكان و كاركنان دانشگاه و بیمارستان کوثر سمنان با قرائت آیاتی از کلام الله و نواختن سرود ملی در سالن آمفي تأتر (تالار دانش) مركز آموزشي پژوهشي درماني كوثر برگزار گردید .
در این مراسم ابتدا آقای دکتر دانايي ضمن خیر مقدم به حاضران، اهداف برگزاری جشن، مسئولیت خطیر و تعهداتی که در این زمینه بر عهده دانشجویان می باشد را عنوان کرد.
سپس آقای دكتر ملك مدیر گروه داخلی و آقای دكتر آهنگر عضو هیات علمی گروه جراحی، ضمن بیان اهميت و معرفی دوره کارآموزی، دانشجویان را با قوانین و مقررات این دوره آشنا نمودند.
در پايان آقای دكتر مير محمد خاني رئيس دانشكده پزشكي با قرائت میثاق نامه، توصیه هایی را در خصوص حفظ حقوق بیماران برای دانشجویان دوره ی فوق عنوان نمود.
لینک کوتاه خبر :