آموزش خودمراقبتی به دانش آموزان به مناسبت هفته سلامت توسط پرستاران بیمارستان کوثر سمنان

آموزش خودمراقبتی به دانش آموزان توسط پرستاران بیمارستان کوثر سمنان

آموزش خودمراقبتی به دانش آموزان به مناسبت هفته سلامت توسط پرستاران بیمارستان کوثر سمنان

 آموزش خودمراقبتی به دانش آموزان توسط پرستاران بیمارستان کوثر سمنان

کارشناسان پرستاری مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر سمنان به مناسبت هفته سلامت ضمن حضور در یکی از مدارس دخترانه سمنان برنامه آموزشی اجرا کردند

روابط عمومی مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر سمنان:

کارشناسان پرستاری مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر سمنان به مناسبت هفته سلامت ضمن حضور در یکی از مدارس دخترانه سمنان برنامه آموزشی اجرا کردند.

بنا بر اعلام معاونت آموزشی و پژوهشی بیمارستان کوثر سمنان به مناسبت هفته سلامت روز یکشنبه 5 اردیبهشت 95 دو نفر از کارشناسان پرستاری این مرکز با حضور در دبیرستان دخترانه شاهد سمنان در خصوص آموزش سلامت و بویژه خودمراقبتی دانش آموزان به ایراد سخنرانی و آموزش پرداختند.

نیکفر سوپروایزر کنترل عفونت و رفیعی کارشناس آموزش مرکز آموزشی، پژوهشی کوثر اجرا کنندگان این برنامه آموزشی ضمن توزیع پمفلت های آموزشی به سوالات دانش آموزان در خصوص بهداشت، سلامت و مراقبت از خود پاسخ دادند.

یادآور می شود هفته سلامت از یکم تا هفتم اردیبهشت ماه بوده و شعار امسال هفته سلامت غلبه بر دیابت می باشد.

 

 

 

  • کد خبر : 7256
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی