آموزش خودمراقبتی به دانش آموزان توسط پرستاران بیمارستان کوثر سمنان
آموزش خودمراقبتی به دانش آموزان به مناسبت هفته سلامت توسط پرستاران بیمارستان کوثر سمنان
کارشناسان پرستاری مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر سمنان به مناسبت هفته سلامت ضمن حضور در یکی از مدارس دخترانه سمنان برنامه آموزشی اجرا کردند
روابط عمومی مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر سمنان:
کارشناسان پرستاری مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر سمنان به مناسبت هفته سلامت ضمن حضور در یکی از مدارس دخترانه سمنان برنامه آموزشی اجرا کردند.
بنا بر اعلام معاونت آموزشی و پژوهشی بیمارستان کوثر سمنان به مناسبت هفته سلامت روز یکشنبه 5 اردیبهشت 95 دو نفر از کارشناسان پرستاری این مرکز با حضور در دبیرستان دخترانه شاهد سمنان در خصوص آموزش سلامت و بویژه خودمراقبتی دانش آموزان به ایراد سخنرانی و آموزش پرداختند.
نیکفر سوپروایزر کنترل عفونت و رفیعی کارشناس آموزش مرکز آموزشی، پژوهشی کوثر اجرا کنندگان این برنامه آموزشی ضمن توزیع پمفلت های آموزشی به سوالات دانش آموزان در خصوص بهداشت، سلامت و مراقبت از خود پاسخ دادند.
یادآور می شود هفته سلامت از یکم تا هفتم اردیبهشت ماه بوده و شعار امسال هفته سلامت غلبه بر دیابت می باشد.
