آموزش کارکنان بیمارستان کوثر سمنان در خصوص بهداشت حرفه ای و ایمنی شغلی

روابط عمومی مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر سمنان:

آموزش کارکنان بیمارستان کوثر سمنان در خصوص بهداشت حرفه ای و ایمنی شغلی

 آموزش کارکنان بیمارستان کوثر سمنان در خصوص بهداشت حرفه ای و ایمنی شغلی

پرسنل بیمارستان کوثر سمنان با اصول بهداشت حرفه ای و ایمنی شغلی در محل کار آشنا شدند

کلاس آموزشی بهداشت حرفه ای و ایمنی شغلی جهت پرسنل بخش های اداری و درمانی بیمارستان کوثر سمنان برگزار شد.

به گزارش عندلیب سوپروایزر آموزشی مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر، در این برنامه آموزشی که در دو نوبت و در تاریخ 7 و 8 اردیبهشت ماه و در تالار دانش بیمارستان برگزار گردید، مهندس شعیری کارشناس بهداشت حرفه ای در خصوص اصول ارگونومی، بیماریهای شایع شغلی در بین پرسنل بیمارستان، آلاینده ها و کار با مواد پرخطر موجود در بیمارستان و پیشگیری از فرسودگی شغلی مطالب را ارائه نموده و با شرکت کنندگان در این کارگاه آموزشی مورد بحث و گفتگو قرار دادند.

 به گفته وی در این برنامه آموزشی تعداد 255 نفر از پرسنل بیمارستان در این کارگاه آموزشی شرکت کرده و در پایان آزمون ارزیابی از شرکت کنندگان بعمل آمد.

یادآور می شود کارکنان بیمارستان جهت اطلاع از سایر برنامه های آموزشی ضمن خدمت کارکنان بیمارستان می توانند به برگه اطلاعیه های آموزشی سایت بیمارستان کوثر سمنان مراجعه نمایند.

 

  • کد خبر : 7360
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی