روابط عمومی مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر سمنان:
اجرای طرح معاینات سلامت کارکنان در مرکز آموزشی، پزوهشی و درمانی کوثر سمنان
معاینات سلامت کارکنان با همکاری واحد مهندسی ایمنی و بهداشت حرفه ای در بیمارستان کوثر سمنان اجرا می گردد
معاینات سلامت کارکنان توسط واحد مهندسی ایمنی و بهداشت حرفه ای (HSE) در بیمارستان کوثر سمنان اجرا می گردد
بنا بر گزارش معاونت آموزشی و پژوهشی مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر سمنان برای اولین بار طرح معاینات سلامت کارکنان در این مرکز اجرا می گردد.
دکتر پهلوان معاون آموزشی و پژوهشی مرکز ضمن اعلام این خبر افزود: انجام معاینات سلامت کارکنان یکی از مهمترین مصوبه های کمیته بهداشت حرفه ای مرکز بوده که با پیگیری های فراوان در نهایت از ابتدای سال جاری شروع شده و تاکنون بیش از نیمی از پرسنل بیمارستان تحت پوشش این طرح قرار گرفته و از معاینات تخصصی بهداشت شغلی و حرفه ای بهره مند شده اند.
وی اضافه کرد این طرح توسط مهندسان واحد بهداشت حرفه ای، پزشک عمومی و پزشک متخصص طب کار مرکز جهت کلیه کارکنان درمانی و اداری بیمارستان انجام شده و طی آن جهت کارکنان مرکز معاینات بالینی، اسپیرومتری، اودیومتری و سایر آزمایشات مورد نیاز انجام و نهایتاً در صورت نیاز جهت ویزیت و یا آزمایشات تخصصی ارجاع خواهند شد.
با توجه به اینکه بیمارستان یکی از محیط های کاری پر استرس و پر خطر از نظر ایمنی و سلامت کارکنان محسوب می گردد، حفظ سلامت کارکنان بیمارستان یکی از برنامه های مهم مدیریت است که در افزایش انگیزه و رضایت کارکنان و ارائه بهتر خدمت به بیماران تاثیرگذار است.
لازم به ذکر است که بیمارستان کوثر سمنان با حدود 600 نفر پرسنل یکی از بزرگترین مراکز درمانی وابسته به دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان می باشد.

