ارتقای هتلینگ مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر سمنان در راستای طرح تحول سلامت

برگزاری جلسه ارتقای هتلینگ بیمارستان کوثر سمنان

ارتقای هتلینگ مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر سمنان در راستای طرح تحول سلامت

 برگزاری جلسه ارتقای هتلینگ بیمارستان کوثر سمنان

برگزاری جلسه جهت تعیین برنامه های ارتقای هتلینگ مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر سمنان در سال 1395

 

 

روابط عمومی مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر سمنان:

برگزاری جلسه جهت تعیین برنامه های ارتقای هتلینگ مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر سمنان در سال 1395

به منظور بررسی و تعین موارد و برنامه ارتقای هتلینگ و اقدامات پیش رو در سال 95 جلسه ای با حضور دکتر عبداله پور رییس بیمارستان، دکتر فریور مدیر، باقری مدیر مالی، ذوالفقاری مشاور درمان، یحیی مسئول خدمات، مومن آبادی مسئول اعتباربخشی و سایر اعضا به همراه مهندس خدایی و مهندس تقوی در دفتر رییس بیمارستان برگزار شد.

مومن آبادی دبیر جلسه ضمن اعلام این خبر ادامه داد: این جلسه که در تاریخ 31 فروردین برگزار گردید در راستای اجرای طرح تحول نظام سلامت در بیمارستان کوثر سمنان بوده و تهیه فرم ارتقای هتلینگ و جمع آوری اطلاعات با کمک مسئولین بخش ها و واحدها از نتایج این جلسه بود.

در پایان مقرر شد بعد از نظرخواهی از مسئولین جلسه ای جهت جمع بندی مسایل و تصویب موارد قابل ارتقاء برگزار گردد.

  • کد خبر : 7150
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی