ارزیابی اعتباربخشی

ارزیابی اعتباربخشی بیمارستان کوثر

 Kosar.Hos_14_etebarbakhshi

دور دوم ارزیابی اعتباربخشی بیمارستان کوثر سمنان انجام شد

دور دوم ارزیابی اعتبار بخشی مركز آموزشي پژوهشي درماني كوثر سمنان از تاریخ 14 لغایت 16 شهريور ماه 94 برگزار شد. در این ارزیابی، ارزیابان ارشد اعتباربخشی دانشگاه علوم پزشکی اراک، آقای شمسی و خانم صابری خواه به همراه 12 نفر از ارزیابان اعتبار بخشی دانشگاه، استقرار و اجرای برنامه اعتباربخشی در بیمارستان کوثر را ارزيابي كردند. در اين ارزیابی اعتبار بخشی، مستندات حقوقی، روش اجرایی، آگاهی و عمل به استانداردهای اعتباربخشی مورد ارزیابی قرار گرفت. لازم به ذکر است مركز آموزشی پژوهشی درمانی كوثر در دور اول ارزیابی اعتبار بخشی درجه یک مثبت اعتبار بخشی را کسب نموده است. مدیریت مركز آموزشي پژوهشي درماني كوثر امیدوار است با تلاش همکاران با استقرار استانداردهای اعتبار بخشی، موفق به ارائه خدمات به موقع، با کیفیت و ایمن به بیماران شده و رضایتمندی بیماران، مراجعه کنندگان و کارکنان را ارتقاء دهد.
  • کد خبر : 4435
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی