روابط عمومی مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر سمنان:
افتتاح واحد بیماران سرپائی اورژانس بیمارستان کوثر با حضور استاندار محترم سمنان
همزمان با هفته سلامت واحد سرپائی بخش اورژانس بیمارستان کوثر با حضور استاندار محترم سمنان افتتاح شد
در هفتم ارديبهشت ماه ٩٥ و به مناسبت هفته سلامت، در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان هفت پروژه بهداشتی درمانی به بهره برداری رسید.
در آخرين روز گراميداشت هفته سلامت، و همزمان با بهره برداري از هفت پروژه بهداشتي و درماني و عمليات ساخت پنج پايگاه سلامت، با حضور دكتر خباز استاندار، دكتر شادنوش رئيس دانشگاه علوم پزشكي استان سمنان، هيئت رئيسه دانشگاه و جمعي از مسئولان، مديران بیمارستان کوثر سمنان واحد سرپائی بخش اورژانس مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر سمنان افتتاح شد.
واحد سرپائی (Fast Track) بخش اورژانس بیمارستان کوثر با هدف ارائه خدمات سرپائی به شهروندان و مراجعه کنندگان گرامی، کاهش تراکم بیماران بخش اورژانس و رسیدگی بیشتر به بیماران بدحال بیمارستان راه اندازی شده است.
در این واحد که در مجاورت بخش اورژانس بیمارستان قرار دارد خدمات سرپائی نظیر تزریقات و سرم درمانی زیر نظر پزشک به مراجعه کنندگان ارائه می گردد.
لازم به ذکر است که بر اساس استانداردهای ابلاغی از وزارت بهداشت بیماران مراجعه کننده به بخش اورزانس ابتدا در واحد تریاژ پذیرش شده و بر اساس شدت بیماری و تسهیلات مورد نیاز اولویت بندی و سپس توسط پزشک عمومی یا پزشک متخصص طب اورژانس ویزیت می شوند.
