اولین جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر در مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر

روابط عمومی مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر سمنان:

اولین جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر در مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر

 اولین جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر در مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر سمنان

اولین جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر در مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر سمنان برگزار شد

شورای امر به معروف و نهی از منکر مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر سمنان برای اولین بار در دفتر ریاست بیمارستان با حضور حجه الاسلام و المسلمین مهدوی نژاد مسئول نهاد رهبری دانشگاه، تجلی مدیر فرهنگی دانشگاه، دکتر عبدالله پور رییس بیمارستان و سایر اعضای شورا تشکیل جلسه داد.

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر سمنان، در این جلسه دکتر عبدالله پور رئیس بیمارستان گزارشی از فعالیت های مرکز در حوزه امر به معروف و نهی از منکر را  ارائه نمود. سپس حجۀ الاسلام و المسلمین مهدوی نژاد در خصوص برکات ماه مبارک رمضان توضیحاتی ارائه داد و اهداف تشکیل و وظایف شورای امر به معروف و نهی از منکر را تبیین نمود.

در ادامه اعضا نظرات و پیشنهادات خود را درخصوص هرچه بهتر برگزار شدن فرایض دینی و رعایت شعائر اسلامی در مرکز ارائه دادند.

  • کد خبر : 8316
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی