برگزاری جلسه تیم مدیریت اجرائی بیمارستان کوثر سمنان
بازبینی برنامه استراتژیک بیمارستان کوثر در جلسه تیم مدیریت اجرائی بیمارستان
در جلسه امروز تیم مدیریت اجرائی بیمارستان برنامه استراتژیک پنج ساله بیمارستان مورد بازبینی قرار گرفت
جلسه بازبینی برنامه پنج ساله استراتژیک بیمارستان در مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر سمنان برگزار شد.
کوثر سمنان و برنامه عملیاتی و عملکرد اهداف اختصاصی
مومن آبادی دبیر کمیته بهبود کیفیت بیمارستان در این خصوص گفت: این جلسه با هدف پایش نهائی برنامه عملیاتی سال گذشته، بازبینی برنامه پنج ساله استراتژیک بیمارستان، بازنگری اهداف کلی و اختصاصی و در نهایت تدوین برنامه عملیاتی واحدها و بخش های مختلف بیمارستان بر اساس اهداف استراتژیک بیمارستان برگزار شد و مسئولین مربوطه در این خصوص پیشنهادات خود را ارائه دادند.
مومن آبادی در ادامه توضیح داد: با توجه به شروع سال نو و پایش برنامه عملیاتی سال قبل در خصوص برنامه های کلان پیش روی مرکز در سال جدید بحث و تبادل نظر شد.
یادآور می گردد این جلسه با حضور دکتر عبدالله پور رییس بیمارستان، دکتر پهلوان معاون آموزشی و پژوهشی مرکز، ذوالفقاری مشاور درمان، لقائی مدیر خدمات پرستاری و سایر اعضای تیم مدیریت اجرائی بیمارستان برگزار گردید.