بازدید فرماندار سمنان از بیمارستان کوثر

بازدید فرماندار سمنان از بیمارستان کوثر

.

با توجه به مشکلات پارک خودرو های مراجعه کنندگان به بیمارستان کوثر و ایجاد وضعیت نامناسب در خیابان امین، جلسه ای با حضور فرماندار سمنان، معاون فرمانداری و معاون توسعه دانشگاه، معاون عمرانی شهرداری ، مدیر توسعه منابع فیزیکی و عمرانی دانشگاه و مدیر اجرایی بیمارستان کوثر در این بیمارستان برگزار شد. قبل از برگزاری جلسه بازدید از محوطه باند هلی کو پتر این مرکز و فضاهای محوطه اطراف آن صورت گرفت و طرح پیشنهادی شهرداری جهت بهره برداری از این فضا مورد بحث و بررسی قرار گرفت. حسن سعدالدین فرماندار سمنان و رئیس شورای ترافیک با تاکید بر پیگیری حل این مشکل توسط شهرداری و دانشگاه ، خواستار برگزاری فوری جلسه کارشناسی و اخذ یک تصمیم مشترک شد و مقرر گردید جلسه کارشناسی یکشنبه هفته آینده در شهرداری برگزار و تصمیم گیری نهایی با حضور کارشناسان و مسئولین دانشگاه انجام پذیرد.
  • کد خبر : 3260
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی