روابط عمومی مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر سمنان:
بررسی استانداردهای اعتباربخشی در حوزه مدیریت خطر حوادث و بلایا
کمیته مدیریت خطر حوادث و بلایای بیمارستان کوثر سمنان برگزار شد
چهارمین جلسه کمیته مدیریت خطر حوادث و بلایای و نیز کمیته اورژانس مركز آموزشي پژوهشي درماني كوثر سمنان با حضور دكتر عبداله پور رئیس بیمارستان و ساير اعضای كميته در تاریخ 16 مرداد ماه 95 در دفتر ریاست برگزار شد.
به گزارش عندلیب دبیر کمیته مدیریت خطر حوادث و بلایای مرکز، در این جلسه آخرین ویرایش استانداردهای اعتباربخشی ملی بیمارستان ها در حوزه مدیریت خطر حوادث و بلایا مورد بررسی قرار گرفت. همچنین در ادامه جلسه نحوه مدیریت حادثه ترافیکی مورخ ششم مرداد که منجر به مراجعه و پذیرش حدود سی نفر از مصدومین حادثه به این مرکز شده بود، مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ شد.
یادآور می گردد بر اساس آخرین ویرایش استانداردهای اعتباربخشی ملی بیمارستان های ایران که اخیرا ابلاغ شده است، از این پس کمیته قبلی (بحران و بلایا) تحت عنوان "کمیته مدیریت خطر حوادث و بلایا" فعالیت خود ادامه خواهد داد.
همچنین در جلسه "کمیته اورژانس و تعیین تکلیف بیماران" که با حضور ریاست بیمارستان و اعضای کمیته برگزار شد در خصوص مهمترین مشکلات و مسائل بخش اورژانس بیمارستان بحث و تبادل نظر صورت گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ شد.