بررسی مسائل بهداشتی بیمارستان کوثر سمنان در جلسه بهداشت محیط

برگزاری کمیته بهداشت محیط

بررسی مسائل بهداشتی بیمارستان کوثر سمنان در جلسه بهداشت محیط

 بررسی مسائل بهداشتی بیمارستان کوثر سمنان در جلسه بهداشت محیط

جلسه کمیته بهداشت محیط بیمارستان کوثر سمنان برگزار شد

بنا بر گزارش دبیر کمیته بهداشت محیط بیمارستان کوثر در این جلسه که در تاریخ 24 آبان ماه 94 در دفتر مدیریت بیمارستان و با حضور معاون آموزشی (رئیس جلسه)، مدیر مرکز، مسئول بهداشت محیط بیمارستان (دبیر کمیته)، سوپروایزر کنترل عفونت، و مسئول واحد خدمات مرکز برگزار گردید پیرامون مسائل بهداشتی موجود در بیمارستان، بحث و تبادل نظر انجام گرفت. آقای رزمجو مسئول بهداشت محیط بیمارستان ادامه دادند در این جلسه مقرر گردید، کلیه پرسنل خدماتی دوره آموزشی بهداشت عمومی را گذرانیده و گواهینامه بهداشت دریافت نمایند. تهیه برچسب جدا سازی محیط کثیف و تمیز، چارت دمای تمام سردخانه ها و رفع مشکلات تاسیساتی از سایر مصوبات این جلسه بود. آقای رزمجو اخذ کارت معاینه پزشکی جهت پرسنل بهکار (خدماتی)، نصب تابلوی هشدار در خصوص منع مصرف سیگار در بخش ها، تعیین محل و نصب تابلوی جهت جایگاه موقت پسماند و ممنوعیت جابجایی ملحفه و لباس با ویلچر و برانکارد را از جمله اقدامات انجام شده این کمیته در طی ماه های اخیر اعلام نمودند.
  • کد خبر : 5075
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی