روابط عمومی مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر سمنان:
بررسی مسائل حوزه سلامت با حضور نمایندگان استانداری و سازمان های بیمه گر در بیمارستان کوثر سمنان
مشکلات حوزه سلامت با حضور نمایندگان استانداری و سازمان های بیمه گر در بیمارستان کوثر سمنان بررسی گردید
مشکلات حوزه سلامت با حضور نمایندگان استانداری و سازمان های بیمه گر در بیمارستان کوثر سمنان بررسی و هماهنگی های لازم بعمل آمد.
دکتر فریور مدیر بیمارستان کوثر سمنان با اعلام این خبر افزود در این جلسه که روز دوشنبه دهم خرداد در محل دفتر ریاست بیمارستان و با حضور مدیر کل امور اجتماعی استانداری، مدیران کل سازمان های بیمه، دکتر گوهری معاون درمان دانشگاه، دکتر زینعلی معاون دارو و غذای دانشگاه، دکتر عبدا... پور ریاست بیمارستان و کارشناسان امر برگزار گردید، وضعیت تعاملات سازمان های بیمه گر و نیز مسائل حوزه سلامت (با محوریت مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر سمنان) به تفضیل مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

لینک کوتاه خبر :