برگزاری جلسه شورای اقامه نماز در بیمارستان کوثر
جلسه شورای اقامه نماز در مرکز آموزشی درمانی کوثر تشکیل شد.
در این جلسه که با حضور حجت الاسلام و المسلمین مهدوی نژاد مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه و ریاست بیمارستان و اعضا برگزار شد، ضمن تاکید بر اهمیت برپایی هر چه باشکوه تر نماز جماعت و تلاش برای حاکم شدن هر چه بیشتر معنویت در اداره ، گزارشی از فعالیت های انجام شده در خصوص تسهیل انجام فریضه نماز برای بیماران و مراجعان ارائه گردیدو مقرر گردید برنامه ریزی و پیگیری لازم جهت حضور با شکوه تر پرسنل جهت اقامه نماز جماعت و اطلاع رسانی در تمامی واحد ها صورت گیرد.
لینک کوتاه خبر :