پرداخت مبتنی بر عملکرد

برگزاری جلسه پرداخت مبتنی بر عملکرد

نشست صمیمانه رییس و مدیر مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر با مسئولین بخش های تشخیصی و درمانی

در جلسه ای که با حضور آقای دکتر عبدالله پور رئیس بیمارستان و آقای دکتر فریور مدیر بیمارستان با مسئولین بخش های تشخیصی و درمانی برگزار گردید، در خصوص نظام پرداخت مبتنی بر عملکرد بحث و تبادل نظر شد. در این نشست که صبح روز یکشنبه 24 آبان 94 با حضور کلیه مسئولین بخش های تشخیصی درمانی در دفتر ریاست بیمارستان برگزار شد آقای دکتر عبدالله پور در خصوص نحوه محاسبه پرداختی های پرسنل بر اساس این شیوه توضیحات لازم را ارائه داده و به سوالات حاضرین در این خصوص پاسخ دادند.
  • کد خبر : 5096
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی