روابط عمومی مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر سمنان:
برگزاری جلسه کمیته اخلاق پزشکی و موازین شرعی
کمیته اخلاق پزشکی و مراعات موازین شرعی در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر سمنان برگزار شد
کمیته اخلاق مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر سمنان با حضور دکتر عبداله پور رییس بیمارستان و اعضای کمیته برگزار شد.
دکتر علی اکبر همتی دبیر کمیته اخلاق پزشکی مرکز در این خصوص گفت: در این جلسه کلیه شکایات وارده به واحد رسیدگی به شکایات بیمارستان به طور کامل بررسی شد و دکتر عبداله پور در این خصوص دستورات لازم را اتخاذ نمود. همچنین امام جماعت بیمارستان به ارائه پیشنهاداتی در خصوص مباحث فرهنگی پرداخته و مقرر شد تا با توجه به فضای معنوی ماه مبارک رمضان اقدامات لازم در این خصوص صورت گیرد.
دکتر همتی در ادامه توضیح داد: اطلاع رسانی فرآیند ترخیص به بیماران و نصب تابلوهای اطلاعات بیمارستان در بخش ها از مصوبات این جلسه بود که در دست اقدام است.
لینک کوتاه خبر :