بهبودی بیمار پس از 2 ماه در ای سی یو
بیمار 31 ساله پس از 2ماه تلاش کارکنان و پزشکان مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر بهبود یافت.
دکتر انبارلویی جراح مغز و اعصاب و پزشک معالج بیمار در این خصوص بیان داشت: بیمار 31 ساله ای که در اثر تصادف خودرو با وضعیت وخیم، پارگی دیافراگم و اسیب شدید به ریه و خونریزی هر دو ریه، به بیمارستان انتقال یافت و توسط دکتر ایزدی جراحی و ترمیم دیافراگم و بازگرداندن محتویات شکمی به حفره شکم انجام شد. وی در ادامه گفت: بیمار به دلیل تروما دچارضربه مغزی شده و در کما به سر می برد که طی 2 ماه بستری در ای سی یو جراحی و با دریافت خدمات پرستاری و دارویی ترمیم ریه ها صورت گرفت و مغز نیز با درمان های دارویی شرایط هوشیاری را به دست آورد. نهایتا بیمار با قرار دادن لوله تغذیه و لوله تنفسی با شرایط نسبتا مطلوب به بخش انتقال یافت و پس از چند روز ضمن ارائه آموزش های لازم به خانواده بیمار در نحوه تغذیه و مراقبت و درمانهای فیزیوتراپی مرخص و به کانون خانواده بازگشت.
لینک کوتاه خبر :