تقدير و تشكر از پزشکان و پرسنل مرکز آموزشی درمانی پژوهشی کوثر

تقدير و تشكر از پزشکان و پرسنل مرکز آموزشی درمانی پژوهشی کوثر

تقدير و تشكر از پزشکان و پرسنل مرکز آموزشی درمانی پژوهشی کوثر

خانم فتانه نظری بيمار مركز آموزشي پژوهشي درماني كوثر با ارسال نامه اي به دكتر عبداله پور رئيس مركز از تلاش پزشكان و پرسنل مركز در بهبودي ايشان تقدير و تشكر نمود. متن نامه به شرح زير است: ریاست محترم بیمارستان کوثر جناب آقای دکتر ابوالفضل عبداله پور با سلام واحترام بدینوسیله شایسته است از زحمات و خدمات ارزشمند کادر ویژه پرستاری و پزشکی بخش جراحی زنان بویژه جناب آقای دکتر محمد رضا برزگر سواسری متخصص جراحی وسرکار خانمها : 1-مرضیه گل ها شم 2-خانم گل بانو دهباشی. 3-خانم سمانه حامدی 4-خانم سمانه بیدقیان و آقای خالد یوسفی خدمه زحمتکش آن بخش و دیگر کادر دلسوز که در امر درمان و بهبودی اینجانب زحمات زیادی را مبذول داشته اند کمال تشکر را نمایم و امید وارم انشاء الله خداوند متعال در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) ، خادمان طرح نظام سلامت را همیشه موفق و موید فرمایند.
  • کد خبر : 3649
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی