تقدير و تشكر از پزشکان و پرسنل مرکز آموزشی درمانی پژوهشی کوثر
تقدير و تشكر از پزشکان و پرسنل مرکز آموزشی درمانی پژوهشی کوثر
خانم فتانه نظری بيمار مركز آموزشي پژوهشي درماني كوثر با ارسال نامه اي به دكتر عبداله پور رئيس مركز از تلاش پزشكان و پرسنل مركز در بهبودي ايشان تقدير و تشكر نمود.
متن نامه به شرح زير است:
ریاست محترم بیمارستان کوثر
جناب آقای دکتر ابوالفضل عبداله پور
با سلام واحترام
بدینوسیله شایسته است از زحمات و خدمات ارزشمند کادر ویژه پرستاری و پزشکی بخش جراحی زنان بویژه جناب آقای دکتر محمد رضا برزگر سواسری متخصص جراحی وسرکار خانمها :
1-مرضیه گل ها شم
2-خانم گل بانو دهباشی.
3-خانم سمانه حامدی
4-خانم سمانه بیدقیان و آقای خالد یوسفی خدمه زحمتکش آن بخش و دیگر کادر دلسوز که در امر درمان و بهبودی اینجانب زحمات زیادی را مبذول داشته اند کمال تشکر را نمایم و امید وارم انشاء الله خداوند متعال در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) ، خادمان طرح نظام سلامت را همیشه موفق و موید فرمایند.
لینک کوتاه خبر :