تقديرو تشكر بيمار بخش آي سي يو از رئيس و پرسنل مرکز کوثر

تقديرو تشكر بيمار بخش آي سي يو از رئيس و پرسنل مرکز کوثر

.

بیمار بخش آی سی یو مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر از دکتر عبدالله پور رئیس بیمارستان، رئیس و پرسنل بخش آی سی یو بابت خدمات انجام شده تقدیر و تشکر کرد، متن تقدیر به شرح زیر می باشد: جناب آقای دکتر ابوالفضل عبدالله پور با سلام و احترام اینجانب فریدون رشیدی بیمار بستری در بخش آی سی یو داخلی این بیمارستان به استحضار می رساند در مدت بستری از خدمات پزشکی و پرستاری خوب و مفید پرسنل مجرب این بخش بهرمنده شده که منجر به سلامتی اینجانب گردیده است، لذا از همه پرسنل پرستاری با اخلاق و مجرب و مسئول محترم آی سی یو و همه دست اندر کاران که در سلامتی اینجانب دخیل بودند کمال تشکر را دارم. ان شاءالله خداوند به همه آنها و خانواده محترمشان سلامتی عنایت بفرماید.
  • کد خبر : 3244
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی