روابط عمومی مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر سمنان:
تقدیر و تشکر از کادر پرستاری مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر سمنان به مناسبت روز پرستار
.
صبح امروز ریاست بیمارستان به همراه مدیر، معاون و جمعی از مدیران ارشد بیمارستان با حضور در بخش های مختلف بیمارستان ضمن دیدار با پرستاران مرکز با اهدای هدیه و شیرینی روز پرستار را تبریک گفتند.
دکتر عبداله پور در گفتگو با روابط عمومی مرکز ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت زینب کبری (س)، روز پرستار را به تمام پرسنل گروه پرستاری بیمارستان تبریک گفته و از مقام والای پرستار تجلیل نمود. وی در ادامه از حضرت حق تقاضای پاداش و اجر معنوی برای پرستاران سختکوش بیمارستان نمودند.

جهت مشاهده سایر تصاویر این خبر لطفا اینجا کلیک کنید
لینک کوتاه خبر :