تقدیر و تشکر
تقدیر و تشکر بیماران از پزشکان و پرسنل زحمتکش بیمارستان کوثر
تقدیر و تشکر بیماران و خانواده بیماران از پزشکان و پرسنل زحمتکش بیمارستان کوثر سمنان
آقای رمضانعلی رحیمی بیمار بستری در بخش ای سی یو قلب ضمن تشکر از پزشکان محترم آقای دکتر قدس و آقای دکتر فروزش فرد ضمن آرزوی موفقیت و سربلندی در تمامی مراحل زندگی، از زحمات و تلاش بی شائبه پرسنل این بخش ها نیز قدردانی نمو ده اند. در این نامه همچنین از خدمات بهکاران محترم خانم ها رمضانی و عزیزی و آقایان نظری و علیزاده نیز قدردانی شده است.
همچنین آقای حسین درودی بیمار بستری در بخش داخلی مردان ضمن ابراز رضایت کامل از پرسنل صبور و زحمتکش این بخش، در نامه ارسالی خود از همه افراد شاغل در این بخش ابراز تشکر و سپاسگزاری نموده اند.
همچنین خانم میثاق عبدالشاهی همراه بیمار خانم فاطمه عبدالشاهی و آقای محمد ابراهیم زمان بیمار بستری در بخش ای سی یو داخلی نیز در نامه ای خطاب به ریاست بیمارستان از خدمات پزشکی و پرستاری ارائه شده در این بخش ابراز رضایت نموده و از همه پرسنل این بخش ضمن آرزوی سرافرازی و سلامت، کمال تشکر را داشته اند.
لینک کوتاه خبر :