تقدیر و تشکر رئيس و کارکنان مركز آموزشي پژوهشي درماني كوثر از رئيس دانشگاه در آستانه سال نو

تقدیر و تشکر رئيس و کارکنان مركز آموزشي پژوهشي درماني كوثر از رئيس دانشگاه در آستانه سال نو

تقدیر و تشکر رئيس و کارکنان مركز آموزشي پژوهشي درماني كوثر از رئيس دانشگاه در آستانه سال نو

دکتر عبداله پور رئيس مركز آموزشي پژوهشي درماني كوثر در آستانه سال نو با ارسال نامه ای از حمایتها و زحمات ارزشمند جناب آقای دکتر شادنوش رئيس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان تقدیر و تشکر نمود. متن تقدیر به شرح زیر است: جناب آقاي دكترشادنوش رياست محترم دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان باسلام واحترام اكنون كه به پايان سال نزديك شده و درآستانه طليعه سال جديد قرارگرفته ايم لازمست مراتب تقدير و تشكر صميمانه خود و کارکنان اين مركز را از حمايتها و زحمات ارزشمند جنابعالي در راستاي دستيابي به اهداف والاي سازماني و ارائه خدمت با کیفیت به مردم شريف و ارتقاء جايگاه دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان درسطح كشور كه موجب افتخار و مباهات جامعه دانشگاهی مي باشد را به حضور ارجمندتان اعلام داشته، عزت و سربلندي روزافزونتان را ازدرگاه ايزد متعال آرزومنديم.
  • کد خبر : 2848
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی