روابط عمومی مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر سمنان:
تکریم از کارمند لاسجردی بازنشسته بیمارستان کوثر سمنان
طی مراسمی صمیمی از سی سال خدمات خالصانه آقای لاسجردی بازنشسته واحد امور مالی بیمارستان کوثر سمنان تقدیر بعمل آمد
تکریم از آقای لاسجردی بازنشسته بیمارستان کوثر سمنان
در مراسمی صمیمی که در واحد درآمد مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثرسمنان برگزار گردید، از اسماعیل لاسجردی، کارمند بازنشسته امور مالی تقدیر بعمل امد.
در این مراسم که با حضور کارکنان بخش های مختلف بیمارستان برگزار گردید، باقری مسئول امور مالی مرکز، در سخنانی از جدیت، سلامت نفس و وجدان کاری لاسجردی بعنوان رمز موفقیت و جایگاه ممتاز در بین همکاران یاد نمود.
لازم بذکر است: لاسجردی در تاریخ 29 اردیبهشت 1395 طی حکمی به افتخار بازنشستگی نائل آمد.

لینک کوتاه خبر :