تیم مدیریتی بیمارستان کوثر از بخش های مختلف درمانی و اداری بیمارستان بازدید کردند

بازدید تیم مدیریتی بیمارستان کوثر از بخش های بیمارستان

تیم مدیریتی بیمارستان کوثر از بخش های مختلف درمانی و اداری بیمارستان بازدید کردند

 بازدید تیم مدیریتی بیمارستان کوثر از بخش های بیمارستان

دکتر عبدا... پور رئیس بیمارستان به همراه تیم مدیریتی بیمارستان در آغاز سال نو از بخش های مختلف درمانی و اداری بیمارستان بازدید کردند

 

 

بنا بر گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر سمنان؛ در آغاز سال نو دکتر عبدا... پور رئیس بیمارستان به همراه تیم مدیریتی بیمارستان  از بخش های مختلف درمانی و اداری بیمارستان بازدید کردند

در این دیدار که بلافاصله پس از تحویل سال نو انجام شد، تیم مدیریتی بیمارستان از بخش های مختلف مرکز آموزشی درمانی پژوهشی کوثر بازدید و وضعیت این بخش ها را بررسی نموده و راهکارهای لازم را جهت ارتقاء و افزایش رضایتمندی گیرندگان خدمت بیان داشتند.

رئیس بیمارستان کوثر سمنان ضمن بازدید از بخش های جراحی، داخلی، قلب، سی سی یو، آی سی یو و اورژانس و بخش های تشخیصی فعال بیمارستان کوثر، سال نو را به پرستاران، پزشکان، پیراپزشکان و بهکاران تبریک گفته و از حضور همیشگی و فعال آنها در این مرکز بویژه در ایام تعطیلات نوروزی تقدیر و تشکر کردند.

همچنین تیم مدیریتی بیمارستان سال نو را به بیماران و همراهان بیماران بخش های مختلف تبریک گفته و با آنها به گفتگو پرداخته و آنها نیز مسائل و خواسته های خود را با رئیس بیمارستان در میان گذاشتند.

یادآور می گردد در این دیدار و بازدید نوروزی، دکتر فریور (مدیر بیمارستان)، ذوالفقاری (مشاور امور درمان)، لقائی (مدیر خدمات پرستاری) و یحیی (مسئول اداره خدمات) همراه دکتر عبدا... پور حضور یافته و سال نو را به پرسنل مرکز و بیماران تبریک گفتند.

  • کد خبر : 6767
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی