بازدید تیم مدیریتی بیمارستان کوثر از بخش های بیمارستان
تیم مدیریتی بیمارستان کوثر از بخش های مختلف درمانی و اداری بیمارستان بازدید کردند
دکتر عبدا... پور رئیس بیمارستان به همراه تیم مدیریتی بیمارستان در آغاز سال نو از بخش های مختلف درمانی و اداری بیمارستان بازدید کردند
بنا بر گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر سمنان؛ در آغاز سال نو دکتر عبدا... پور رئیس بیمارستان به همراه تیم مدیریتی بیمارستان از بخش های مختلف درمانی و اداری بیمارستان بازدید کردند
در این دیدار که بلافاصله پس از تحویل سال نو انجام شد، تیم مدیریتی بیمارستان از بخش های مختلف مرکز آموزشی درمانی پژوهشی کوثر بازدید و وضعیت این بخش ها را بررسی نموده و راهکارهای لازم را جهت ارتقاء و افزایش رضایتمندی گیرندگان خدمت بیان داشتند.
رئیس بیمارستان کوثر سمنان ضمن بازدید از بخش های جراحی، داخلی، قلب، سی سی یو، آی سی یو و اورژانس و بخش های تشخیصی فعال بیمارستان کوثر، سال نو را به پرستاران، پزشکان، پیراپزشکان و بهکاران تبریک گفته و از حضور همیشگی و فعال آنها در این مرکز بویژه در ایام تعطیلات نوروزی تقدیر و تشکر کردند.
همچنین تیم مدیریتی بیمارستان سال نو را به بیماران و همراهان بیماران بخش های مختلف تبریک گفته و با آنها به گفتگو پرداخته و آنها نیز مسائل و خواسته های خود را با رئیس بیمارستان در میان گذاشتند.
یادآور می گردد در این دیدار و بازدید نوروزی، دکتر فریور (مدیر بیمارستان)، ذوالفقاری (مشاور امور درمان)، لقائی (مدیر خدمات پرستاری) و یحیی (مسئول اداره خدمات) همراه دکتر عبدا... پور حضور یافته و سال نو را به پرسنل مرکز و بیماران تبریک گفتند.