جلسه رييس بيمارستان با مدیران گروه های بیمارستانی

جلسه رييس بيمارستان با مدیران گروه های بیمارستانی

به منظور هماهنگی هر چه بیشتر، جلسه ای با حضور رییس بیمارستان با مدیران گروه های جراحی، داخلی و بخش های قلب، اعصاب و روان و بیهوشی برگزار شد.

به منظور هماهنگی هر چه بیشتر، جلسه ای با حضور رییس بیمارستان با مدیران گروه های جراحی، داخلی و بخش های قلب، اعصاب و روان و بیهوشی برگزار شد. در این جلسه مشکلات و مسائل موجود پیرامون هماهنگی های بین پزشک و پرستار مورد بررسی قرار گرفت و بر حضور پرستار در زمان حضور پزشک بر بالین بیمار تاکید شد. همچنین در رابطه با ارزشیابی و اعتبار بخشی آموزشی بیمارستان توضیحات لازم از طرف دکتر پهلوان، معاونت محترم آموزشی پژوهشی بیمارستان به مدیران گروه ها ارائه شد و مقرر شد که مدارک و مستندات مربوطه توسط گروه ها بررسی وجمع آوری گردد. در این جلسه در ارتباط با سنجه های اعتبار بخشی مرتبط با حوزه معاونت آموزشی پژوهشی بیمارستان که به زودی انجام خواهد پذیرفت، نیز توضیحات لازم ارائه شد و مقرر شد اعضای محترم، پزشکان و گروه های آموزشی از ضوابط و قوانین و مستندات مربوطه کسب اطلاع نمایند.
  • کد خبر : 4137
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی