جلسه ریاست با دبیران کمیته ها در بیمارستان کوثر

جلسه ریاست با دبیران کمیته ها در بیمارستان کوثر

دكتر عبداله پور طي جلسه اي به درخواست هاي دبيران كميته هاي بيمارستان گوش داد.

به منظور آمادگی هر چه بیشتر جهت پیشبرد برنامه اعتبار بخشی جلسه مشترک دبیران کمیته ها ی بیمارستان در دفتر ریاست بیمارستان کوثر تشکیل گردید. در این جلسه دکتر عبدالله پور ضمن تاکید بر آمادگی تمامی واحدها جهت پیشبرد برنامه اعتبار بخشی از مسئولان خواست ضمن تکمیل مستندات برنامه ریزی لازم جهت اجرایی شدن فرایندها به صورت عملی اقدامات لازم را داشته باشند.در ادامه جلسه تمامی دبیران کمیته ها به ارائه گزارش در خصوص فعالیت های انجام شده پرداختند.
  • کد خبر : 4107
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی