برگزاری کمیته بهداشت محیط
جلسه ماهیانه کمیته بهداشت محیط مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر سمنان برگزار شد
جلسه ماهیانه کمیته بهداشت محیط مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر سمنان برگزار شد
روابط عمومی مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر سمنان:
جلسه ماهیانه کمیته بهداشت محیط مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر سمنان برگزار شد.
بنا بر گزارش دبیر کمیته بهداشت محیط بیمارستان کوثر در این جلسه که در دفتر مدیریت بیمارستان و با حضور معاون آموزشی و پژوهشی، مدیر مرکز، مسئول بهداشت محیط بیمارستان، سوپروایزر کنترل عفونت و مسئول واحد خدمات مرکز برگزار گردید، پیرامون مسائل بهداشتی موجود در بیمارستان، بحث و تبادل نظر انجام گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.
در این جلسه مقرر گردید، کلیه پرسنل خدماتی دوره آموزشی بهداشت عمومی را گذرانده و گواهینامه بهداشت دریافت نمایند.
تهیه برچسب جدا سازی محیط کثیف و تمیز، چارت دمای تمام سردخانه ها و رفع مشکلات تاسیساتی از سایر مصوبات این جلسه بود.
