روابط عمومی مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر سمنان:
جلسه مشترک مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر سمنان با نمایندگان سازمان انتقال خون
جلسه مشترک مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر سمنان با نمایندگان سازمان انتقال خون برگزار شد
جلسه مشترک مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر سمنان با نمایندگان سازمان انتقال خون برگزار شد.
در این جلسه که دکتر عبداله پور رئیس مرکز، صباغ مسئول آزمایشگاه مرکز و نمایندگان سازمان انتقال خون حضور داشتند، حضار در خصوص قراردادهای مشترک بین دو مرکز و تعهدات فی مابین بحث و تبادل نظر کرده و مقرر گردید تا اقدامات لازم جهت تامین موثر خون و فرآورده های خونی مورد نیاز مرکز و رعایت استانداردهای لازم بعمل آید.
لینک کوتاه خبر :