دعوت شورای شهر سمنان از مسئولان بیمارستان کوثر

دعوت شورای شهر سمنان از مسئولان بیمارستان کوثر

با توجه به اهمیت مسائل درمانی، شورای شهر سمنان با دعوت از مسئولان بیمارستان کوثر به ارزیابی وضعیت عملکردی این مجموعه پرداخت.

در این جلسه ابتدا دکتر همتی رئیس شورای شهر سمنان و دیگر اعضای حاضر در جلسه از جمله مهندس طاهریان، دکتر حیدریان، و مهندس نظری به بیان نظرات خود در ارتباط با ای مجموعه پرداختند دکتر عبدالله پور ریاست مرکز و محمود یحیایی مدیر اجرایی با حضور در جلسه کمیسیون تلفیق شورای شهر که وظیفه ان ارتباط با دستگاه های اجرایی می باشد، ضمن ارائه گزارشی از وضعیت خدمات رسانی بیمارستان کوثر خواستار همکاری شورای شهر در پیگیری برخی مشکلات بیمارستان از جمله پارکینگ و پایان کار ...... شدند و از شورا خواستند تا با استفاده از ابزار های خود این مرکز را در خدمت رسانی هر چه بهتر یاری رساند شایان ذکر است قبل از برگزاری جلسه شورا، از خبرنگاران سمنان امروز به نمایندگی از شورا در بیمارستان حضور یافته و ضمن گفتگو با پرسنل و همراهان بیماران ، گزارشی از وضعیت خدمت رسانی تهیه نمودند که در ان وضعیت مطلوب ارزیابی گردیده بود.در گزارش این گروه مسائلی از جمله ، کمبود نیروی انسانی، ارجاعات و مشکلات پرداخت های مبتنی بر عملکرد نیز مطرح گردیده بود.
  • کد خبر : 4085
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی