صعود تیمی از بیمارستان کوثر سمنان به قله دماوند

صعود به قله دماوند

صعود تیمی از بیمارستان کوثر سمنان به قله دماوند

دو تن از پزشکان بیمارستان کوثر سمنان به قله دماوند صعود کردند

در آخرین روزهای مرداد ماه امسال و در آستانه روز پزشک، دو تن از پزشکان مرکز آموزشی و پژوهشی کوثر سمنان به همراه تیم کوهنوردی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان موفق به صعود بر بام ایران، قله دماوند شدند. در اين صعود سه روزه، خانم دکتر مریم عزیز زاده و خانم دکتر جمیله مقیمی به همراه سایر اعضای تیم گروه موفق شدند در ساعت 13 روز جمعه 30/5/94 بر فراز قله دماوند گام نهند. لازم به ذکر است: کوه دماوند بلند ترین قله آتشفشانی آسیا با ارتفاع 5671 متر می باشد.
  • کد خبر : 4437
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی