عملکرد مركز در ارديبهشت ماه 94
.
دکتر عبدالله پور رئيس مركز آموزشي پژوهشي درماني كوثر ضمن بيان مهمترين فعالیت های انجام شده طی اردیبهشت ماه 94 در گفتگو با روابط عمومي اين مركز اعلام كرد: 1888 نفر بیمار طي ارديبهشت ماه 94 در اين مركز پذیرش شده اند و در بخش های بستری، سی سی یو، ای سی یو، پست سی سی یو و يا بصورت سرپایی تحت مداوا و درمان قرار گرفته اند.
وي افزود: تعداد 7371 نفر مراجعه كننده به اورژانس داشته ايم که از این تعداد بیمار 626 نفر به بخش های بستری جهت ادامه مداوا و درمان انتقال یافته اند و تعداد 2592 نفر بیمار تحت نظر در اورژانس مورد مداوا و درمان قرار گرفته اند.
همچنين 388 نفر از طریق اورژانس 115 به مركز آموزشي پژوهشي درماني كوثر انتقال يافته و تعداد 4 نفر بیمار به تهران اعزام شده اند.
لینک کوتاه خبر :